selbstgemachte Trailer
Moderator: SK-Biene
Jepp, der OMWF Trailer ist erstklassig.
ein perfektes Beispiel, wie Musik den Inhalt einer Szene verändern kann. Weiter so. Ich freue mich auf jeden neuen Trailer.
Ist das Die unterstützung die du brauchst?
ein perfektes Beispiel, wie Musik den Inhalt einer Szene verändern kann. Weiter so. Ich freue mich auf jeden neuen Trailer.
Ist das Die unterstützung die du brauchst?
What the hell are we doing? We must be out of our damned minds! But we are so fucking cool.
Hotch, I was a twelve-year-old child prodigy in a Las Vegas public high school. You kick like a nine-year-old girl.
Hotch, I was a twelve-year-old child prodigy in a Las Vegas public high school. You kick like a nine-year-old girl.
vielleicht hat smgfan ja auch ein leben, und macht nicht nur tag und nacht trailer! *schock* !!!*Gracia* hat geschrieben:Hallo,irgendwie is hier ja nix mehr los,ist smgfan2000 im urlaub???
There's no fear when I'm in my room
It's so clear and I know just what I want to do
All day bedroom dancing
To you I wanna say
Your my thing.
All day bedroom dancing
To you I wanna say
Your my thing.
meine Rede.... ...der wird sich schon irgendwann mal wieder melden....Manü hat geschrieben:vielleicht hat smgfan ja auch ein leben, und macht nicht nur tag und nacht trailer! *schock* !!!*Gracia* hat geschrieben:Hallo,irgendwie is hier ja nix mehr los,ist smgfan2000 im urlaub???
"Piep! Piep! Richie!"
- Smgfan2000
- Master Of Desaster
Yuhuuuu, ich habe ein Leben!!!:):):) *lol*
- das musste jetzt einfach sein - *g*
@Slarti: perfekt!;)
@Gracia: kein Prob!:) - Aber ich habe keine PM bekommen!:(
und heute gibts einen etwas kurz geratenen Trailer zu the body!(ich habe aber vor noch eien zu machen!:))
5.16 The Body Preview V.01
subtitle - something went wrong
size - 5,16 MB
Viel Spass damit!:)
cu
Smgfan2000
Yuhuuuu, ich habe ein Leben!!!:):):) *lol*
- das musste jetzt einfach sein - *g*
@Slarti: perfekt!;)
@Gracia: kein Prob!:) - Aber ich habe keine PM bekommen!:(
und heute gibts einen etwas kurz geratenen Trailer zu the body!(ich habe aber vor noch eien zu machen!:))
5.16 The Body Preview V.01
subtitle - something went wrong
size - 5,16 MB
Viel Spass damit!:)
cu
Smgfan2000
wow. so kurz, und ich hab trotzdem tränen in den augen. ich muss auch jedesmal heuln wenn ich die Epi seh. aber der Trailer hat mich mindestens genauso gerührt. super.
There's no fear when I'm in my room
All day bedroom dancing
To you I wanna say
Your my thing.
All day bedroom dancing
To you I wanna say
Your my thing.
- Spike'sKrüml
- Kevin's G&L
hmh.gefällt mir gut.mag ja die megalangendinger net so.
musik unterstreicht die stimmung zeimlich gut.
szenen sind auch fine rausgesucht.
musik unterstreicht die stimmung zeimlich gut.
szenen sind auch fine rausgesucht.
www.bittercandy.co.uk
IF Y'CAN'T FIND A PARTNER USE A WOODEN CHAIR
IF Y'CAN'T FIND A PARTNER USE A WOODEN CHAIR
-
- Slayer
SMFan2000 POWEEEEEEEEEEEEEER !!!
@SMGFan2000:
Hi !
I'm a huge fan of your previews since the beginning on Buffyverse. But then the site closed down, and i didn't know that your vids were still available on the internet. Thanks to Kaydalia, one of you fan too, i can watch your vids again.
They are totally amazing !!! The music is powerful and the images perfectly chosen !!! It's so exciting !!!
So THANK YOU so much for doing this great job!
Bye !!!
@all:
HEEEEELP !!! Does somebody know what is the music played on the upn trailer of The Killer In Me (7x13) ? I think it's wonderful !!!
Hi !
I'm a huge fan of your previews since the beginning on Buffyverse. But then the site closed down, and i didn't know that your vids were still available on the internet. Thanks to Kaydalia, one of you fan too, i can watch your vids again.
They are totally amazing !!! The music is powerful and the images perfectly chosen !!! It's so exciting !!!
So THANK YOU so much for doing this great job!
Bye !!!
@all:
HEEEEELP !!! Does somebody know what is the music played on the upn trailer of The Killer In Me (7x13) ? I think it's wonderful !!!