heute kam ja auf vox die folge, nach marys "anschlag"
ich freu mich auf die neuen folgen...
Moderator: Nelle
Eric (Stephen Collins) reaches out to Chandler (Jeremy London) after learning that his father is dying of lung cancer, but Chandler refuses his help and pushes him away. Meanwhile, Lucy (Beverley Mitchell) accepts a dinner date with Chandler's chain-smoking tattooed twin brother Sid (guest-star Jason London) in an attempt to make Kevin (George Stults) jealous enough to propose; Annie (Catherine Hicks) is shocked when she finds a pack of cigarettes in Simon's (David Gallagher) room; and Ruthie's (Mackenzie Rosman) friend Peter (guest-star Scotty Leavenworth) begs her to lie and not tell his mother that he smokes.

Da derzeit keine aktuellen Folgen laufen über die man diskutieren kann, hatte ich etxra in den Titel inkl. Spoiler geschrieben, da es mir zu blöde war, alles im Spoilertext zulesen und zu schreiben. Es gibt ja derzeit nur Spoilersachen zu besprechen.Chiquita hat geschrieben:Könnt ihr den Spoilercode reinmachen? Okay, ich würds eh lesen... nur so... ich meine, falls es jemand net wissen will.... Danke!